top of page
  • תמונת הסופר/תYair1010

אלבום של אר.אי.אם. – Out of Time

עודכן: 21 במאי 2021



Hey, I can't find nothing on the radio Ah, yo turn to that station

מה:


Out of time הינו אלבום הסטודיו השביעי של להקת הרוק האלטרנטיבית REM. בעקבות מכירות של 18 מיליון עותקים בעולם וזכייה של שני פרסי גראמי ב1992, לשיר הטוב ביותר – Losing my religionואלבום הרוק האלטרנטיבי הטוב ביותר, אלבום זה נחשב לאחד המוצלחים של הלהקה.


תחושותיי:

אז על החשיפה שלי לאלבומי רוק אני יכול להודות בעיקר לאחים וההורים שלי. בביתי יכולתם למצוא יצירות מופת של קוויין, ביטלס, אלטון ג'ון, ביץ' בויז וכו. מכל האלבומים, אני זכרתי בעיקר אחד שלא הפסקתי להתלהב ממנו כי ידעתי שיש בו שיר מסוים שתמיד מצליח להכניס אותי למצב רוח טוב – Shiny happy people. והאמת, שאז לא ממש היה לי אכפת משאר השירים באלבום. לצערי האלבום הלך לאיבוד משום מה אבל אני עדיין זכרתי את העטיפה הצהובה והשירים שהיו בו.

כל זה היה כשהייתי בן 7-8 בערך.

תתקדמו 21 שנים ותוכלו למצוא אותי קונה את האלבום הזה במיוחד רק כדי שזה יהיה לי באוסף. כן כן, בעידן כשהכל נמצא כבר במכשירים/ספוטיפיי/יוטיוב, נכנסתי לאיביי ורכשתי את האלבום בפורמט של CD. האם זה היה בגלל שריטה נוסטלגית שהייתה בי? יכול להיות. האם זה בגלל שבכן, האלבום כזה טוב? גם יכול להיות. האם זה בגלל העטיפה הדיי מגניבה? אתם קולטים את הפואנטה. אז היכן אלבום זה ממוקם בין שאר האלבומים של הלהקה? ובכן, ציינתי שיש בו את Shiny happy people ואת - Radio song וכן וכן, יש בו גם את ה-שיר שרבים יעידו שמדובר בשיר שבעצם שם את הלהקה על המפה: Losing my religion. אגב, אל תסקלו אותי אבל זה לא בהכרח אחד השירים האהובים עליי של הלהקה.

R.E.M. יצרו כמה וכמה יצירות מופת לאורך הקריירה שלהם. בין אם זה האלבומים או סינגלים אבל בשבילי, אלבום זה יהיה מקום ראשון בשבילי. בעיקר בגלל הסיבות שציינתי.

ובזמנכם הפנוי, עוד מספר שירים שהייתי מקדיש האזנה להם מהאלבום:

1. Near wild heaven

2. Me in honey

3. Belong


לסיכום:

Out of Time הינו האלבום שבסופו של יום נתן את הבוסט ללהקה שאמנם כבר החלה לטפס בסולם התהילה בשלהי שנות ה80 אבל אלבום זה הצליח לדחוף אותם היישר לפסגה.

61 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Join my mailing list

© 2023 by The Book Lover. Proudly created with Wix.com

bottom of page