top of page
  • תמונת הסופר/תYair1010

מתחם משטרה – (גוד קופ/באד קופ)

עודכן: 21 בינו׳ 2021





“I’m too old for this sh*t”

-נשק קטלני (1987)

מה:

מתחם משטרה הינו משחק שיתופי המיועד ל1-6 שחקנים ואורכו נע בין שעה וחצי לשעתיים.

במתחם המשטרה, רצח התרחש בשכונה בעייתית בעיר המכונה אונטרבלי.

ושוטרים, כמו שוטרים, חוץ מאשר לזלול דונאטים, מטרתם פשוטה; לאסוף קלפים מסויימים שבעזרתם יוכלו לתפוס את הרוצח ולמצות איתו את הדין.

נשמע פשוט, לא? ובכן לא ממש. בעוד אתם מנסים לתפוס את הרוצח, במהלך המשחק אתם תצטרכו לעצור פושעים המסתובבים בחופשיות בשכונות בעיתיות ברחבי העיר ולטפל במקרי חירום כמו פריצות, גניבות, הברחת סמים, האקרים ועוד.

במשחק יש שני דרכים שאתם יכולים להפסיד: 1. אם הגעתם לסיבוב האחרון ולא הספקתם לאסוף את כל הקלפים כך שהרוצח הצליח להימלט מהעיר.

2. אם מדד הפשיעה הגיעה למשבצת האחרונה המתקדמת כש: א. לא הצלחתם לטפל במקרה חירום כלשהו.

ב. הייתם צריכים להכניס פושעים למשחק אך לא הצלחתם.

ג. חפיסת קלפי האירועים נגמרת.

במידה וכן הצלחתם לאסוף את כל הקלפים הנדרשים, תוכלו לאחר מכן לתפוס את הרוצח בעזרת הטלת קוביות ובמידה והצלחתם – בראבו!


תחושותיי: לכל אחד מאיתנו יש את המשחק אחד או שניים שלדעתו לא קיבל מספיק באזז שמגיע לו. מתחם משטרה הוא בהחלט אחד המשחקים האלה. מדובר במשחק כיף, עם רכיבים מושקעים, (במיוחד החוברת חוקים) קל להבנה, לא ארוך ולא קצר מדי ואחד שלעניות דעתי הצליח להלביש עליו תמה קולעת המדברת לקהלים רבים.

עכשיו יחד עם זאת, אפשר לראות למה המשחק לא יהיה לכל אחד היות וחלק ניכר ממנו תלוי במזל. בין אם זה בהטלת הקוביות כשאתם מנסים לעצור פושעים ו/או לפתור מקרי חירום או כשאתם שולפים קלפים שיכולים לחרבש את המשחק או לקדם אותו לכיוון ניצחון.





אבל אל תחרצו את דינו של המשחק עדיין היות וישנם שיטות רבות שתוכלו מה שנקרא "לשדרג את המזל". בין אם זה להוסיף לעצמיכם קוביות כמו שימוש בקלפי משטרה, אכילת דונאטים וקבלת עזרה משוטרים נוספים הנמצאים איתכם באותו רחוב או לשחק שוטר מסוים שהיכולת המיוחדת שלהם הינו להיפטר מקלף ששלפתם שיכולים לדפוק אתכם.

אז כן, המשחק אכן תלוי מזל אבל אני חושב שבגלל שהתמה כ"כ בולטת בו אז המשחק מקבל אור ירוק ממני כי הוא כן מצליח להיות כיף ומאתגר ולמרות הכל, כן יש לכם שליטה עליו עם המהלכים שלכם במידה מסויימת.

וכן, אני מודה ומתוודה שהתמה היה הדבר הראשון שתפס לי את העין, בנוסף להמלצה של מבקר המשחקים הידוע טום ואסל כשהוא הזכיר את המשחק מתוך רשימת משחקים שהם בקטגוריית האנדרייטט.


בנוסף, המשחק מגיע עם אפשרות לשחק את תפקיד "הבוגד" או איך שמכנים אותו במשחק – "שוטר מושחת" אם אתם מרגישים בצורך להעלות את מדד האתגר למשחק למרות שאני באופן אישי לא הייתי ממליץ שתעשו זאת במשחק הראשון שלכם.


לסיכום:


כמות שחקנים מומלצת: - כמו קיפלאוור, מהמשחקים הבודדים שעובדים טוב עם כל כמות. אמנם – The more the merrier.


תמה: השוטר מבוורלי הילס, מת לחיות, אקדמיית המשטרה, ברוקלין 99, נשק קטלני, רק תבחרו.


אומנות המשחק: מזכיר מאד את GTA הראשון.


רכיבי המשחק: מושקעים, אמנם הוא יכל היה להיות מושלם אם המשחק היה בא עם מכוניות פלסטיק כאלה שהיינו משחקים איתם בילדות במקום אריחי מכוניות.


שעות פעילות מועדפת: 24/7. לצערי אין הפסקה לפשע :-/


חטיפים מומלצים: דונאטים.


כובד: קל עד בינוני.

משחקים דומים: צללים מעל קמלוט, באטלסטאר גלקטיקה ופלאש פוינט.


**


מתחם המשטרה הוא כרגע המשחק הטוב ביותר לאלה שרוצים לקבל טעימה על איך זה להיות שוטר במדים. להילחם בפשע, להילחם עבור הצדק, ופה ושם לאכול כמה דונאטים.


**


8/10


124 צפיות0 תגובות

Join my mailing list

© 2023 by The Book Lover. Proudly created with Wix.com

bottom of page