top of page
  • תמונת הסופר/תYair1010

קורקינט חשמלי – מי מלווה לי קסדה?

עודכן: 6 באפר׳ 2020

?שוקולד, מישהו

מה?

אז היום בפעם הראשונה, חנכתי את מה שמצטייר כ-התחליף היעיל ביותר שיש לנו כרגע לרכבת ההקלה בגוש דן מבחינת כלי תחבורה שהינו ידידותי לסביבה: קורקינט של חברת ליים.

תחושותי:

במילה אחת: כיף!! בשתי מילים: כיף ונוח!

מדובר במכשיר שקל מאד לתפעל. מורידים את האפליקציה של ליים, נותנים את פרטי האשראי, מעבירים את המכשיר על הסורק בעזרת המצלמה בכדי להפעיל אותה והופ אתם מוכנים לרכיבה.

הקונספט של קורקינטים שמונחים בכל פינה אפשרית שניתן פשוט לשחרר עם האפליקציה הינה גם משהו שתודות לסמארטפונים, מאד מקלה ונוחה למשתמש כך שהוא יכול פשוט למצוא הקורקינט הקרוב ביותר אליו.

אודה שבהתחלה לקח כמה דקות עד שהקורקינט עבד כמו שצריך אך כשהוא כן עבד, לא שיערתי כמה מהר תכלס ניתן להגיע במהירות כזו. מה שגם שהיה מעט מבהיל מהחשש להיתקל במשהו או מישהו או אף ליפול על המדרכה.

המסלול שלי היה מביאליק פינת תובל עד לביאליק פינת ז'בוטינסקי וכאן אני מגיע לחיסרון המשמעותי והוא המחיר המופקע שהחברה גבתה על נסיעתי המאד קצרה. לדעתי כשמדובר על 7 ₪ על ארבע דקות נסיעה עדיף כבר להשקיע ולקנות קורקינט משלכם. כמובן זאת במידה ואתם עירוניים או נוטים להסתובב בעיר באופן תדיר.

לסיכום:

אני יכול להבין איך הקורקינטים חיסלו כמעט כליל את התל-אופן. מהסיבה שהוא יותר נוח, הוא קל וכמובן אין צורך בלדווש. אה והצבע הירוק גם יפה כזה.

נ.ב אל תשכחו קסדה

53 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Join my mailing list

© 2023 by The Book Lover. Proudly created with Wix.com

bottom of page